[Forrás: meosz.hu] |

2011. december 22-én (és 23-án reggel megismételve) az MTV1 Híradó tudatos hazugsággal vezette félre a közvéleményt és a mozgáskorlátozottakat az új gépkocsi szerzési támogatás első Suzuki Swift GLX átadásáról készített tudósításban. Az eset nem tekinthető felületes riporteri munkának vagy szerkesztői tévedésnek. Íme a történet lépésről lépésre.

A teljes cikket elolvashatja a Mozgáskorlátozottak Egyesületeinek Országos Szövetsége honlapján, a meosz.hu oldalon, itt.

|